Biscolataerkegim morkalp Reflü geçene kadar 😊Bizim 9.ayda bitti gerçi ben mama kullandım iyi gelmedi onun yerine sevdiği mamaya thickeneer kullanıyordum 🐣
Sultiii Biz 6.aydayız kullanıyoruz bence kusması devam ettikçe ve mam aldığı sürece kullanılmalı yine de doktorunuza sormakta fayda var
Sultiii morkalp arada gaviscon veriyorum reflüden tekrar edebiliyor kusması mama vermezsem gaviscon veriyorum tamamen geçmedi maalesef