Çok kafam karıştı her aşıyı yaptırdım özel vs de dahil ama görümcem ebe yaptırmana gerek yok 1 yaşta aynısı yapılcak dedi kızımda neredeyse 10 aylık olcak zaten menenjit aşısı nedeniyle 9. Ay girdiğimiz gibi yapamadık kkk yı siz ne düşünüyorsunuz bir de etkileri nelerdi yaptıranlar döküntü vs oldu mu ?