Merhaba arkadaşlar sağlığım nedeniyle 2 aylık bebeğimi sütten kesmek durumundayım şuan ne kdr üzücü olsa da çok kararsızım kızıma iyi yarayacak mama vermek istiyorum çünkü sütüm iyi yarıyordu zayıflasın istemiyorum mamayla sağlığı da bozulmasın siz neler kullandınız