Seharr Arkadaşlar doğum ödemesi nedir nasıl alınır lütfen beni bilgilendirin nasıl alınır doğum yapalı 4 ay oldu alabilirmiyim 💖
Kk41 Seharr doğum parası icin aile ve sosyal hizmetlere başvurmanız gerekiyor .emzirme parası icinde sigortanız varsa siz yoksa esiniz 170 arayıp başvurması gerekiyor
BirAlparslanAnnesi Seharr eşinizin sigortası olması yeterli siz çalışmıyor olabilirsiniz..ilk 5 sene içinde alabilirsiniz süt parasını