İyi akşamlar herkese 🐹. Kırkım çıktı dan 10 gün sonra regl oldum. Ama duzensizdi yani 9 gün sürdüğü oldu erken olduğu oldu toplamda 4 kez adet oldum. Kullandığım uygulamaya göre 12 gün günüm geçti ama bu totelde bir kez birliktelik oldu oda beklenen adet tarihinden bir gün önce oda geri çekilmeyle. Hamile olabilir miyim acaba test yapmaya korkuyorum valla. Doğumdan sonra böyle düzensizlikler yaşayan oldumu? Diğer doğumlarım da böyle olmamıştı hiç. Bu arada bebeğim 5 aylık. Karışık olduysa kusura bakmayın🦄