Bebeğime ek gıda tadımlara geçeceğiz iki güne. Bugün aradım taradım yaşadığım ilçede günlük süt bulamadım marketlerde. Burada okuduğum postlarda herkes öyle yapıyor maya da dahil. Ben de çiğ süt siparişi verdim kaynatıp yapmayı düşünüyorum. Bir sıkıntı olur mu🤔sonuçta yıllarca bebeklere bu şekilde yedirilmiş