Annesininvebabasininaskimira Annișler dışarı çıkınca mamayi neye bırakıp çıkıyorsunuz. Kutusuylami götürmek gerekiyor güneş görünce bozulmaz mi
KuzeyinAnnesii Annesininvebabasininaskimira küçük cam kavanoza koyuyorum ben ölçek olarak evde ayarlıyorum zaten nutellaların en minikleri var bilirsiniz onlar işe yarıyor çok bi kaç tane var bende onlardan onlara koyuyorum sonra direk biberona lazım olunca
Zeynepadenmom Annesininvebabasininaskimira bebek mağazalarında satılıyor. toz mama saklama kabi 15 tl civarına almıştım ama cam küçük. saklama kapları iş görür bence
Sulegorkem Annesininvebabasininaskimira termosa sıcak su bölmeli mama kapları var mamayıda ona koyuyorum ( bölmeli mama kabını tuppwer de ebebek ve joker lerde bulabilirsin )
SukranUras Annesininvebabasininaskimira bizim mama teneke kutıta zaten ben direk onu atıyorum çantaya eğer dışarda uzun kalacaksam. Eve erlen döneceksen yeteri kadarını cam kavanoza koyup öyle alıyorum
Zeynepadenmom [bilinmeyen] dolar 7 lira olunca heeeemennnn sildim uygulamayı 😂 bende çoğu eşyamı oradan almıştım çok iyi oluyor 1 2 ay diyorlar ama 15 günde geliyor 😊
Selhan Annesininvebabasininaskimira e bebekte 3 bölmeli mama kapları var indirimdeydi şimdi fiyatı değişmiş ama çok kullanışlı 3saatte bir alıyo 9 saat yeterli oluyo zaten 😉
Pelrenc Ben Nutella nın cam kavanozuna mama koyuyorum ama ölçmüyorum mamayı kavanozu dolduruyorum çünkü belli olmuyor bebeğimin ne kadar içeceği. O yüzden mama kabı almadım şimdilik. Termosa da sıcak suyu koyuyorum