hulyadurmus bence baya kalın giydiriyorsunuz Antalya gibi bir yerde bide ben Antalya da yaşasam aşırı hafif giydirirdim herhalde 😅. Bebeklerin vücudu bizlerden daha sıcak oluyor siz kısa kolluyken bebek yaniyordur. Ben sadece atlet + ince pijama üzerine de incecik bir şey örtüyorum o kadar. Pijamasi serin pijama kumaşı olmazsa bile bebek rahat edemiyor sürekli uyanıyor ama şöyle az serin olsun oda çok rahat uyuyor.