Direnmeyi mama verin 2.5 aylık bebeğim ne yaptıysam olmadı çoğaldı çoğalmasına ama yine yetmiyor kıvamı da pek güzel değil geçen hafta riske girdim sütüm cogaldi mamayı az vercem dedim hiç kilo almamış.Mama zehir değil yavrum yiyip mutlu mutlu uyuyunca ben de mutluyum cabalamayi bıraktım artık