Merhabalar kızım 3.5 aylık Doktorumuzun tavsiyesiyle bu gece ilk kez 5 damla olarak verdim. Sabah akşam 2 kez verin dedi. Doğduğu bir gündür uyku problemimiz var sabah 8 den beri toplamda sadece 1 saat uyudu bu yüzden de çıkdırmış gibi ağlıyor her gece. Sallamadan uyumuyor uykuya direniyor atak haftasında ama benim çocuğum doğduğundan beri ataklı 🥺 Kendisi gazlı biogaia ve sab simplexte kullanıyorum.
Damlayı uyumadan 1 saat once verin dedi ama kullanan anneler nasıl kullandığını yazarsa cok sevinirim. Bu tarz bebeği olan annelerinde fikirlerini duymak istwrim neler yapıyorsunuz nasıl başa çıkıyorsunuZ ?
ben gerilim tipi baş ağrısı ve migrenle yaşıyorum birde çocuk böyle olunca artık çıldırmak üzereyim.