mommohter Arkadaşlar kızım 45 günlük kilosu çok şükür gayet iyi hatta biraz önde ama saat 8 den 12 ye kadar sürekli emmek istiyor karnı tok ola ola sütüm olduğundan eminim bu durum normal mi ne yapabilirim iyi mi sürekli emmesi bilemiyorum
BzeynepC mommohter ilk zamanlar oluyor gayet normal. Sadece ac oldugu icin degil guvende hissetmek istedigi icinde koynunuzu istiyor olabilir. Zamanla azaliyor ilk 3 ay yaka ignesi konumunda oluyor bebeklerimiz😀
Lorien mommohter Benim kız da öyleydi. Akşam 5 den sonra gece 1e kadar sürekli memede durmak isterdi. 4 ayı bitirdikten sonra azaldı memede durması. En azından artık 9 gibi uykuya geçiyor🙂
Ebrulig mommohter ayyy aynı benim eski günlerim. Emzik tutmazdı ama 2,5 aylık olana kadar beni emzik gibi emdi ve koynunda uyudu. Sonra avent emziği kabul etti ve ben rahata erdim. Bu çocuk emme çocuğu ya sizi ya emziği ya da parmağını emip kendini sakinleştiriyor
Eminemuhammedmirac21 Emmek sadece aç olduğu için değildir ki belki bi sıkıntısı var memede rahatlıyor
mommohter BzeynepC 😁 aynen saolun sizce sürekli emme isteyen bebegime emzik versem yanlış mı yapmış olurum
BzeynepC mommohter benim bebegim emzik hic tutmadi malesef. Ama inanin bu surec geciyor. Eger tutmuyorsa zorlamayin. Birde sonra biraktirma olayina girersiniz.
Prensiinannesi mommohter hayır daha çok rahatlarsınız kurtarıcı oluyor emzik philips avent tavsiyemdir
halamidagakaldirmislar Bazı bebekler küme beslenmesi yapar süt akşam 6 ile 12 arasında en yağlı haldedir ve bebekler kendilerini gece daha fazla tok tutabilmek için çok sık emmek ister bu saatlerdr, doymadığından değil kendini daha fazla tok tutmak için yani
halamidagakaldirmislar mommohter o yüzden gücünüz yerindeyse çokta halsiz düşmediyseniz emzirin, emzik vererek emmesini baskılamayın hem bu şekilde emmesi sütünüzün artmasına neden olur iyi bir şey aslında ☺️
mommohter halamidagakaldirmislar ayy içimi rahatlattiniz çok teşekkür ederim canim hakkını helal et ☺️
halamidagakaldirmislar mommohter ne demek helal olsun ☺️Benim bebeğim 2 aylık hala o ne zaman emmek isterse emziririm yeri geliyo 10 dk önce bırakmış olmasına rağmen istiyorsa emziririm , bebekler saatten anlamazlar 2 saatte 1 emeyim 3 saatte bir emeyim demezler o saatleri biz koyarız ☺️ Tabii bu arada mutlaka gaz çıkarttırmak gerekiyor bu kadar sık beslemeye 🙂