Mumofasil YektAli durmuyorsa sallayacaksınız tabi ki. Bebeğin neyi talep ediyorsa doğru odur demişti bana uzman. İnatlaşmak yorucu gereksiz hatta tehlikeli
YektAli Mom155 tebrik ediyorum gerçekten ben biriyle zor baş ediyorum üçüncüye rağmen bu kadar ilgili ve azimlisin çok sevindim senn adına darısı bana inşallah 😅😅
3children1mom 10sare Bizim gaz problemi 3 aylıkken bitti cok şükür öyle gazi da yoktu Yemeklerime kimyon koyarım rezene çayı içerim yani sıra gaz damlası ( metsil) kullandım tabi sabah ve akşam bazen günde bir defa kimyon cayi gunde iki defa icirdigim de oldu borde ayaklarini ve karnini sıcak tutmak gerekiyor … Bende kiraz çekirdeği kemeri vardı kullanmadım cok sık ama yeni doğduğu zamanlar 40 gün kadar kullandım cok faydasını gördüm Kış çocuğu oldigu için evim ne kadarda sıcak olsada sıcak su torbasını havluya sarıp ayak kısmına koydum ve yüz üstü yatırdım dediğim gibi ☺️
10sare 3children1mom kolik değil de bende rezene kimyon çayı içiyorum gaz damlasj kullanıyorum emzirdikten sonra ağız yoluyla gaz çıkarmak sorun oluyor yüz üstü deniyecem teşekkür ederim
Adakus000 YektAli Sling öneririm. Sling takar bebeğinizi içine koyarsınız evin içinde siz gezip hareket ettikçe uyuyo kalıyolar içinde😊
Birminisannesi YektAli canım bırak alışsın boşver 57 günlük benim bebeğim başından beri sallıyorum ne yapim ağlasınmı yazık günah değilmi aksine sallayıncada uyumuyo yani hafif uyucak gibi oluyo bırakıyorum koltuğub üstüne bakıyorum uyumuş alışmasından değil küçücük daha ne anlasın sallamaktan biraz sakinleşip düzene kdr idare edin 3 ay sallamaktann bi zaarar gelmez benimkide kolik bu arada biz battaniyede sallıyoruz hiç susmuyo
Adeviyee YektAli canım küçükken alışkanlık kazanmıyorlarmış üç ya da dört aya kadardı galiba tam emin değilim. Ben pusette sallıyordum güzel de uyuyordu orada alışmadı da
Kinginthenorth YektAli bebeğiniz çok küçük, sallanmak istiyorsa sallayın. Nasıl huzurlu oluyorsa öyle davranın. Ben de sallamaya karşıydım, kayınvalidem ayakta sallayıp uyuyuyordu. Şimdi 3 ayı geçtik asla ayakta sallanmak istemiyor.
MasalsMommy YektAli Canım daha çok küçük. Uyku düzenini şimdiden oluştur ve sallamaya alıştırma çok zor oluyor büyüdükçe çünkü. Benim bebeğim 9 aylık Anneanne-Babaanne ikilisi yüzünden ben de sallamak durumunda kaldım ama büyüdükçe çok zorladı bizi. Çığlık çığlığa uyuyordu bebeğim sonra hamakta sallamaya başladım. Şimdi hamağında sallanarak uyuyor. Asla sallanarak uyutmayı bırakamıyorum aşırı alıştı. Senin şansın daha çok küçük olması şu an sallamadan da uyutabilirsin bebeğini
Milagrosoreiro YektAli 2.bi çocuğum olursa asla yapmayacağım şeyin başında sallamak geliyo bacım.Ben yaptım sen yapma alıştırırsan çok zorlanırsın.Gazı vardır kucağında uyut
pervin_t YektAli poposundan biraz vurarak pışpışlamayı dene bence.Sonra kendi uyumasını sağla.Yoksa sallanma bağımlısı olucak.Benimkine öyle yaptılar sallaya sallaya durdular 7aylık hala sallanıyor o zamandan beri