Nergis24 21 aylık kızımda da bu ara böyle bir “her şeyden korkma” durumu başladı. Mesela yoldan geçen arabadan bile korkup kucağa gelmek istiyor. Ben yanından mutfağa gitsem koşa koşa peşimden geliyor. Evde yalnız da kalmıyoruz, annem sürekli geliyor yanımıza yani yalnız da kalmıyor. Onu korkutacak, ürkütecek bir durumda yaşamadı. Bi anda başladı bu “korktum” demeleri. Ben de merak ediyorum, acaba sendrom sürecinde olduğu için mi bu davranışı?