tombikdonerkankasiiskender Oğlum 12 ay 20 günlük bugün ilk defa öğlen pastörize süt verdim yarım çay bardağı kadar, herhangi bir döküntüsü falan olmadı aşırı kusması yada ishalide yok yarım çay bardağı kadar da yatırırken verdim alerji yaparsa nasıl belirti verir acaba 😬