Alptugunannesi07 Hanımlar selamlar. 3 aylık bir oğlum var. 2 gündür günde bir kez kaka yapar oldu. Mama ve anne sütü ikilisi olarak gidiyoruz. Mama ağırlıklı ama. Normal mi bu?
Meryem Alptugunannesi07 gayet normal korkmayin bizde 3 ayligiz sirf mama iciyoruz 3 gün kaka yapmadi bugun acisini cikardi her yeri batirdi :) olur böyle seyler gün gelir 2-3 kez yapar gün gelir hic yapmaz gayet normal
bus1 Alptugunannesi07 gayet normal sadeece mama ile besleniyoruz üç ayligiz iki güne bir bazen üç güne bir yapiyor
Alptugunannesi07 duru2603 hergün 2 kez yapan bebeğim bıçak gibi kesildi yapmaz oldu o yüzden. Ne bilim normalmiş çok şükür.