Bu atakta bebekler ya memeye dusuyor ya memeden kopuyor ben bunu goruyorum yazilanlarda.memeden kopanlar cok zorlamadan sinirlendirmeden sakin yerlerde ve yanliz emzirmeli bence.illaki sevdigi bi yolu bulursunuz deneye deneye.bide doyduklarini anlamaya basliyorlar artik onunda etkisi var tabi.bide bize ugrasa bu doyma hissi az bucukta su kusmalarimiz bitse diye bekliyorum bende.