OgretmenimKukla sufflee Sorumsuz olunca insanlar bitmez. Bitemez. Biraz önce bir post okudum. Test sonucunu degistirip negatif hes koduyla geziyorlarmış. Daha ne denir ki…
hulya1406 sufflee mecbur gidiliyor markete ya da bebiş hava alsın diye bazen dışarıya çıkıyoruz ama milletten uzak duruyoruz.
Wolverine sufflee 55bin vaka sayısı. Bebek görme, doğum günü, komşuda bir kahve derken kiramadim anneme gittim, gelme diyemedim kaynanamlar geldiler bitmedikce vaka bitmeyecek
2015 sufflee ablamın komşusu da virüs olmuş apartman daki kişi ler den saklamış karşı komşusuna bile söylememis hangi zihniyet le saklıyor lar bilmiyorum dışarı çıkmam kimse bilmesin diyor Muş ama duymuş lar 🤷
serebro sufflee tam kapanmanın bu saatten sonra zaten olacağını düşünmüyorum 1-2 aya komple açılacak hatta malum yaz geldi turizm sektörü canlansın🤐 esnaf borç batağında olsa da olur
Gari_de_Gari sufflee bİzde öyle İnan çocuklarım sıkıldılar.Ben desen bunalıma girip girip çıkıyorum,kışın camdan bakmakla yetiniyoruz.Yazın ise tek lüksümüz balkon 🥺