kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegimin 1 gogsu yumsak duz normal yani ama diger gogsu hem sert hem sis neden acaba ve nasil ne zaman gecer
CesurBey kaymakliekmekkadayifi annem bana oğlumdan için göğsünü kontrol et süt dolar falan diyordu ağrı yaparmış o zaman sorgulamadım ama öyle olmuş olabilir belki tıptaki adini bilmiyorum 🙂
basaktpe12 kaymakliekmekkadayifi canım gözle görülür bi şişlik var ise hastaneye götürün en yakın zamanda bi yerde okudum bebek memesi ilk zamanlarda annelik hormonundan şişermiş sakın elinle masaj yapma vs meme sıvısı çıkıyormuş kendiliğinden inermiş ama aklında kalırsa doktoruna götür
jap kaymakliekmekkadayifi anneden geçen hormonlardan dolayı oluyo. Büyükler sık masaj yap derler genelde. Sakın yapmayın ellemeyin kendiliğinden geçer
yaseminoztrk kaymakliekmekkadayifi hormonlar dan kaynaklı bir durum olduğunu okumuştum asla dokunmadan ovalamadan doktora görünmeli çünkü ovalayınca enfeksiyona sebep oluyormuş. İnternetten bide siz bakın isterseniz çok kötü oluyor
kaymakliekmekkadayifi basaktpe12 oyle asiri dikkat çeken bi gorunurluk degil elleyince hissediyorum daha cok
basaktpe12 kaymakliekmekkadayifi anladım canım internet de de yazıyor bende bi yerde okudum oynayınca anneden süt gelir gibi bebekten sıvı geliyormuş o zararlı
kaymakliekmekkadayifi jap yaa esimin nenesj cocugu yikarken sikiverdi kizdim bende oyle yapti diye allahtan bisey olmadi oyle morarma yada akinti falan . Ellemiyorum ben hiç ama yine de korkuyorum
kaymakliekmekkadayifi yaseminoztrk evet bende okudum az once . Yakin tarihte doktora gidicem o zamana kadar gecmemis olursa göstericem
melasya kaymakliekmekkadayifi asla sıkmayın ovalamayın .banyo yaptırıken ck ck hafif bi şekilde elinizi gezdirin.anne karnında hormonların etkisiyle oluyo bu durum .sizden ona geciyo hormonlar zamanla normale dönecektir
Naaaaazzzzzz kaymakliekmekkadayifi yeni dogmussa normal sakin dokunmayın masaj yapmayın ovmayın kendisi gececek Dr bana oyle söylemişti.