Iyi akşamlar, başına gelen yada duyan oldumu?Oglum bir bucuk yasinda yürüyor hatta koşuyor ama bizim elimzi tutmadan kesinkikle kalkmiyir baska biryere tutunup yada kendi kendine.Ayni sekilde yatar pozisyonda dogrulmuyor, dönüyor yüzüstü sonra geri geri oturuur pozisyina geliyor.Bu arada dpktorada götürdüm sadece ayni durumu yaşayıp sonradan sorunu çözülen oldumu merak ediyrm.Birde hic kelime olmamasinada takıldı doktor onun haricndeki herseyi normal sosyal bir bebek derdini anlatir göstererek.Baba diyor ama her zaman değil.