basaktpe12 Anagibianayim ben kameradan hiç memnun değilim eskiden aldım 4-5ay oldu telefondan takip ediyorsun onu takip edince kendi internetini kapatman lazım veya evinde internet olması lazım ben oğlumun odasına koydum duşa girdim bağlantı koptu şimdi de açılıyor hemen geri kapatıyor kendini
Anagibianayim basaktpe12 evde yedek telefon var nette var ben gece kullanicam genelde ama telsiz daha mı mantıklı olur acaba bilemedim 🤔
58vildan Çevremdekiler kullanıyor çok memnunlar piranha bende alacağım bebeğim kalp ameliyatı oldu çok pimpirikleniyorum
basaktpe12 Anagibianayim ben keske telsiz alsam dedim zaten telsiz tık sesini hemen ekrana sinyal veriyor kamera da bağlantı hemen gidiyor evinde internet dahi olsa ablamla aynı anda aldık onlarda internet var onunkinde bozuk
Badem2021 Bende Philips avent telsiz aldım sıfırlar pahalı biraz letgodan ikinci el olarak aldım çok memnunum normalde ses vermiyor zaten çocuk mıkıldayınca açılıyor ses çokda memnunum tavsiye ederim