SinemB kızlar bi analizcinin desiğine göre usd olarak söylüyorum TL değil. 0.216 kırarsa sıkıntı demişti stop koyun formasyon çizmiş grafiği dedi o yüzden fazla zarara girmemk içim stop koyun sizde ben önce arastırıp grafıklerı anlamaya çalısıyorum sonra alacam şu an tüm coinler düşüşte