İyi akşamlar güzel anneler 1 yıl önce doğum yaptım ve kızım sol göğsümü alamadı göğüs içinden kanlı iltihap geliyordu sürekli o yüzden o göğüsten hiç emmedi ve 1 yıl geçti 2 gündür gögsüm çok şiş yanma ve ağrı var koltuğumun altına doğru ağrı var ve sürekli titreme giriyor içime başına gelen varmı acaba