05ay05az20e1sra14na9di3r27 Alkol sigara da insanlara zararlı ama devlet vergisini alıyor. Zina da günah ama her yerde genelev var devlet işletiyor. Böyle düşünürsek gdo da zararlı ama tüm sebzelerde meyvelerde var. Hormonlu tavuk da zararlı ama var. Say say bitmez zararlı şeyler. Cicibebeyi öneren bir tane doktor duymadım. Ama bir doktor arkadaşım demişti anne geliyor versem olur mu diyor verme zararlı diyoruz yine de versem olur mu diye sorunca ver demek zorunda kalıyoruz hayırdan anlamıyorlar demişti. Aynı arkadaşıma giden bir arkadaş da o doktor bize cicibebeyi önerdi dedi 🙄 kimse önermiyor anneler buna zorluyor doktorları da