ErvaMuhammedAli16 Mutfağıma bu model masa almak istiyorum. Kullanan var mı ? Yada trendyoldan alanlar varmı memnun kaldınız mı ?
Atamom16 ErvaMuhammedAli16 masanın aynısı bende var sandalyeleri farklı ben memnunum ama trendyoldan almamıştım
ErvaMuhammedAli16 Atamom16 Ya acaba resim atabilir misiniz ? Belki hoşuma gider. Siz nerden aldınız acaba ? Birde fiyatı ne kadar ?
Bebegim_28 ErvaMuhammedAli16 antalya da yaşıyoruz burdan bi mağazadan almış diye biliyorum yani bilindik değil ama çoğu yerde vardır diye düşünüyorum
ErvaMuhammedAli16 Azsekerlikahve Ya bende çok beğeniyorum. Ama işte acaba kaliteli mi diye endişe ediyorum 🤷♀️
Zeynep11 eymeninefe fiyatı neydi sandalyelerin? Burda birkaç yerde var ama fiyatları birbirinden çok farklı, kalite farkı herhalde
Atamom16 ErvaMuhammedAli16 Canım ben moda lifetan almıştım geçen temmuz ayında sandalyesi senin attığın gibiydi ama ben değiştirdim rahat değil gibi gelmişti. Masa 500 tldi sanırım sandalyelerde tanesi 100 tl idi
ErvaMuhammedAli16 tostosum Bende bir vadede görmüştüm çok beğenmiştim. Ama rahattı oradaki sandalyeler 🤷♀️
eymeninefe ErvaMuhammedAli16 sandalyeler evet aynı çok begenerek almıştım ama renkleri gidiyor masası büyüyup küçülüyor yer masası da oluyordu ama ben trendyoldan almadım .
eymeninefe Zeynep11 masayla birlikte 1200 civarydı galiba masayı kullanıyorum sandalye gittim farklı bişey aldım
Alyamomss ErvaMuhammedAli16 bende aynısı var trendyolfan almadım ama ben memnunum masamın üstüne hiç bişey örtmediğim halde çizilme dahi yapmadı sandalyeler de kullanışlı kızım sandalyelere bişeyler çarpıyo falan boyasında atma falan da yapmadı tavsiye ederim
ErvaMuhammedAli16 Alyamomss Ya inan çok teşekkür ediyorum 🙏🏼💜 İçim rahatladı. Çünkü çok almak istiyorum 🥰
Bugrababy ErvaMuhammedAli16 aynısının beyazını kullanıyorum sandalyelerini de 1.5 senedir şimdilik çok memnunum.
MerveC ErvaMuhammedAli16 trendyoldan ben mutfak masası aldım Ama bu model değil masası filan kaliteli ama sandalyeler rahat değil. Bu modelde cok güzelmiş benim sandalyeler yuvarlak
nursocum ErvaMuhammedAli16 benim eşim satıyor bunlardan hatta buntakım 500 e falan ama geri dönüşler çok iyi değilmiş artık üretmeyeceklermiş. Ucuz etin bilmem neyi nolurmuş diyorlar ya öyle
ErvaMuhammedAli16 nursocum Ya evet çok haklısın. Ucuz alma taraftarı değilim model çok hoşuma gidiyor 🤷♀️