nursocum benim düşüncem, ilk vaka açıklandığında yapılacaktı tam kapama. Yurda giriş çıkış, dışarı çıkma, her şey duracaktı. O ay devlet insanlara maddi destekte sağlayacaktı. Filyasyon ekipleri evlere gelip test yapacaktı.
Şimdi bu kadar serbestleşme olmuş, avmler açılmış, çarşı pazar bayram alışverişinde, esnaf isyanda, kongreler bilmem neler; neymiş tam kapama olacakmış ramazanda. Yok ya. Resmen 60 BİN vaka var, dünyada birinci sıradayız sanki virüs bizden çıkmış gibi. Bu saatten sonra tam kapama yapsa ne olur, yapmasa ne olur? Tedbiri baştan alacaklardı.