Eczaneden serum fizyplojik alıyorsun balım bide burun aspiratörü şırıngayla burnuna serumu hızlı bir şekilde sıkıyorsun aspiratörle çekiyorsun ve bunu istediğin kadar yapabilirsin hiç bir zararı yok. Bu arada benimde oğlum alerjik nezle dediğin gibi burnu çok sık tıkanır ve akar soğuk buhar makinesi aldım hayatımjzı kurtardı tavsiye ederim