Kuzusuannesi merhabalar süt ve süt ürünlerine alerjimiz vardı. Deri ve kan testleri belirli bi yaşa kadar güvenli değil maalesef. Bizim şikayetlerimiz ⅔ kez kanlı kaka, kötü kokulu sesli kaka yapma, kolik sürekli ağlayan mutsuz bir bebekti. Ama hafif mukus vs değildi bizim tamamen şiddetli şekildeydi. Doktorumuz diyet önerdi ve şikayetlerimiz katı diyet yaptıktan 10 gün sonra şikayetlerimiz azalmaya başladı. Bu süreçte çok zorlansamda katı diyeti aylarca yaptım keza oğlumda ek gıdasında belirli sayıda yiyecekler yiyebildi ama uykusu kakası herşeyi düzene girince anladık ki alerji. 1 yaşından sonra diyeti açtık süt hariç çoğu seyi yedi tepki vermedi, 2 buçuk Yaşını geçince de süt denedik biraz tepki verdi vucudu. Şimdi 3,5 yaşında nadir de olsa süt içebiliyor. Size tavsiyem eğer şikayetleriniz diyetle düzeliyorsa belirli yaşa kadar devam edin derim doktorunuza danışıp. Ama katı diyet en az 10/15 gün denemelisiniz ⅗ günde anlaşılmaz. Testlerde güvenli değil deneme yanılma yoluyla anlayacaksınız. Oğlum katı diyet sayesinde 1 yaşından sonra düzeldi. Kafam dağınık umarım açıklayıcı şekilde anlatabilmişimdir eğer bi sorunuz olursa seve seve yanıtlarım