Baturailesi 2 ay önce 55 tl ye aldığım evolvia ac mamanın 400 gramı 100 tl olmuş ! Gelde delirme 🤯 mama + anne Sütü gidiyordum. Yavaştan ek gıdaya başladık. Acaba başka mamaya mı geçsem ? Ya da ek gıda ile mi doldursam ?
Kaganinannesi Gevrann 800 gr 75 tl ye nerden alıyorsunuz hani bi internet den falan mi ben 800 gr 95 tl ye alıyorum 🙄
Baturailesi Gevrann hadii çok uygunmuş ben denemek için küçük bir kutu alayım hemen 🤗 çok teşekkür ederim
Gevrann Kaganinannesi valla canım gitti gidiyor da mamalar da indirim vardı ben de 800 gr’lık 3 kutu aldım.
Ozge_AyazEfee Kızlar bulunduğunuz yerlerde BİZİM Toptan market varsa araştırın mutlaka, çok uygun mamalar orda