Merhabalar. Kızım 3 aylık. Yaklaşık 20 gündür ciddi bi sekilde ellerini ve parmaklarını emiyor. Hemde baya iştahlı iştahlı yani bildiğiniz cok cok. Eldiven giydiriyorum. Eldivenle birlikte sokuyor ağzına elini. Ne yapsam bilemedim. Yüzük parmağında ve baş parmağında dolama çıkmış sanırım mikrop kaptırdı. Oraya buraya kucağımıza değiyor eli ister istemez o haliyle de ağzına sokunca ondan oldu herhalde diuorum. Çok acıyor belli ki bi yere dokunduğunda çok agliyo. İğne olduğunda o kadar aglamaz yani o derece. Böyle biseyle karşılaşan var mı aranızda ? Ellerini emmesini nasıl önleyebilirim 😔😔 birde şu dolama illeti nasıl iyileşir covid belasından hastaneye gitmeyede korkuyorum. Ama çocuk ta çok acı çekiyor belli ki ama ellerini emmektende vazgeçmiyor