NicoRobin B_12 yaa çok sevindim bu postu gördüğüme 🤗 yürüyor 1 aydır ama sürekli yürüyor yani yerden bişey almak için bile oturmuyor eğilip alıyor düşün 3 saat uyanıksa 5 saat yürüyor 😅 başka neler yapıyor mayıs bebişleri acaba
bgmarik B_12 yürüyor çoğu zaman kendi ama canı isterse onun istediği parmağımı tutup yürüyor😊Bolca çekmece karıştırıp azıcık uyuyor😂
Bezelyeveannesi B_12 benimki daha yurumuyor emeklemiyorda ya surunerek ya yuvarlanarak ya da poposunu ittire ittire gidiyor ama bunlari yapipta nasil emeklemiyor sasiriyorum🙃
Harikara Bezelyeveannesi bizimkide öyle solucan gibi gidiyo önce popoyu kaldırıyo sonrada vücuduyla kendini ittiriyo 😂😂
Rkyyksl B_12 elinden tuttuğumuz zaman yürüyor tek başına henüz yürümüyor emekleyerek her yeri geziyoruz bol bol kitap okuyoruz etkinlik yapıyoruz mama baba dede meme diyoruz ❤️
birbenbirbebegim B_12 Tutunup yürüyor, emekliyor. Bu sıra elinden tutup yürütmeye çalışıyorum birkaç adım atıp emeklemeye çalışıyor tekrar.