Ozgeb benim hemşire de 6. ayda bana listeyi verdi ben de dedim ki ben blw yöntemini tercih ediyorum dedi ki o ne dedim bebeklerin kendi kendine yemesi, Allah Allah neler çıkartıyorlar benim çocuklarımı annem büyüttü annem yedirtti ne yaptı bilmiyorum dedi.Bence ek gıdaya geçiş konusunda eğitimleri ya zayıf ya da hiç yok.Onun için çok okumak Ve doktor tavsiyesi şart.