Zeynada Persembe günü gelecek olan mama masası sizce nasıl ,iş görür mü? Tepsi kısmı önemli benm için
_prens_prenses_annesi Zeynada ben gayet memnunum canım kızımda çok seviyor içine oturunca çok mutlu oluyorn
hilaliii Zeynada 5 aydır kullanıyoruz çok güzel tesisini çıkar yıka geri tak hatta direk kendisini bile çok hafif ama bebek büyüyünce düşme tehlikesi var yalnız bırakmamakta fayda var
Guzelkiziim Zeynada bi tanidik almisti ama kizim daha 8 aylikken sigmamisti, cok kucuk dar ve saglam degil bence