Rahsann Merhaba sevgili anneler, hamilelikte yüzünüzde oluşan lekeler için ne kullandınız tavsiyeleriniz nelerdir ?
SeherRonyaMelek Rahsann ben expigment diye bir krem kullandıma ama sanırım emziren anneler için sakıncalıymış. Bu kremi bana doktor verdi . İsterseniz aile hekimine bir danışın uygun görürse yazar kullanırsınjz
Ayse- Rahsann dr.clinic leke giderici krem ile de.clinic collagen serum kullanıyorum ben iki Aydır düzenli. lekelerimin rengi baya açıldı Cildime de çok iyi geldi tavsiye ederim ☺️
Narinim2020 SeherRonyaMelek o ismi duydum ama bulamadım bana da doktor demişdi hayrını gordunuzmu peki?
SeherRonyaMelek Rahsann evet benim doktorum izin verdi ama vermeyenlerde varmış siz doktora danışın mutlaka
SeherRonyaMelek Rahsann memnun kaldım ama bu krem yazın kullanılmıyor kışın kullanmanız lazım. Bir de yüzünüze ilk sürdüğünüzde yüzünüz bir kaç gün kızarıyor sonra geçiyor. Yüzünüz soyulmaya başlıyor daha sonra soyuldukça lekelerin rengi açılıyor