Bebeğinin boynunun altında mantar olan var mı?
Bebeğimin boynunun altında mantar oluştu. İlk başta doktorumuzla birlikte alerjik olduğunu düşündük. 4 gün boyunca geçmeyip daha da artınca doktoru mantar olabileceğini söyledi ve travocort kullanmamızı önerdi. 2 gün içerisinde geçmezse cildiyeye gideceğiz. Çok mutsuzum :(
Mantar olup da geçen var mı? :(