Bebeğim başını dik tutabiliyor ufaktan dönüyorda ama ayak üstü bastrmaya çalışıyorum dik basmıyor hemen çömeliyor yeğenim aynı ayda dik durabiliyor kanepeye yasladığımızda tutunarak basabiliyordu sizin bebekleriniz ne durumda doktora göstermeliym acaba