Merhaba kızlar yeni doğum yaptım ilk çocuğumda süt parasını alamadım eşimin borcu vardı Bağ-Kur’a şimdi yapılandırma yaptığı için doğum yaptığım doktor alırsın sistem onay verdi 500 TL gibi bir ödeme dedi alan oldu mu hiç normal de 150 TL diye biliyorum