theAna Merhaba. Dün oğluma uyku tulumu giydirmiştim bugün kollarında isilik gibi kızarıklıklar fark ettim. Tulum alerji yapmış olabilir mi bilgisi olan var mı? İlk defa giydirdim bu arada.
elifle theAna LCW kullanıyorum uzun zamandır böyle bir sorun yaşamadım,belki o kumaş cildi hassassa sorun çıkarmıştır.
eyluleren theAna kumaşı pamuksa alerji yapmaz. Eğer çok sıcak geldiyse o iyilik gibi yapar bebeklerde
theAna elifle ya kayınvalidem aldığı için özelliklerini de bilmiyorum o yüzden şüphe ettim. 🤦🏻♀️ Teşekkür ederim 🙏🏻
Browniidelisii Tulum ergopouch kullanıyoruz. Evet çok pahalı çan. Ama son kuruşuna kadar hakkediyor. Vicdan yapmıştım alırken. Hem uyku kalitesi arttı bebişin hem de hiç terlemeden kalkıyor. Günün büyük kısmı da o tulumla yaşıyoruz
elifle DoruKalpp Ben dolap uygulamasından 2. El aldım, kışlık ama çokta kalın değil,terlemiyor ve üşümüyorlar bence yeterli.tog değerleri varmış ama ben bilmiyorum o kadar detaylı.
Browniidelisii DoruKalpp İnternet sitesi var, monde bebe veya ergopouch yazın bulursunuz :) gerçekten ciddi tavsiyem ❤
DoruKalpp elifle evet tog seviyesi yükseldikçe kalitesi artıyor ve ısısında iyi tutuyor ben de daha istediğimi bulamadim 🤔