erkus30 canım hastane değilde daha küçük çaplı özel poliklinikler oluyo ya oralar daha uygundur ben 2 sene önce özel polikliniğe cinsiyetini öğrenmek için gittim 35 lira gibi bir rakam vermiştim. Hoş cinsiyetinide göremediği için koz demişti ama ayrıntılıda erkek oldugu ortaya çıkmıştı 😂🙈