fatosguler41 Kızlar merhaba kızım 5 aylık ama hala doğum param yatmadı e devlete bakıyorm hep ödeme aşamasında yazıyor bu sorunu yaşayan veya bilgisi olan varmı si ne zman alabildinz
Kk41 fatosguler41 hiç PTT gidip sörfünüz mü yatması lazım . Orda hep öyle gözüküyor . Emzirme parasını da doğum parasını da çektik
Sevgice26 fatosguler41 bende 6.5 ay öce doğum yaptım benimkide yatmamış yengemin doğum yaptıktan 1 ay sonra yattı ama değişik bişey bekliyoruz bakalım
Kerimaydeniz91hotmail fatosguler41 e devletten PTT ödemeleri Yazarsanız orada belli olur ne zaman çekeceğiniz yani yatıp yatmadigi
Mom064 fatosguler41 canım ne zaman gitmiştin 40gün içinde kesin yatıyor yani ki 5ay olmus mutlaka yatmıstır
fatosguler41 Kerimaydeniz91hotmail teşekkür ederim baktm smdi yatmş olarak gösteriyor kadın öyle diyince bende bekliyorm öyle 🤦🏻♀️💐