Zey44 Ben yurtdışındayım ve burada doğar doğmaz istersen deliyorlar, pandemi dolayısıyla biz eve hastaneden hemşire çağırdık o 3. haftasında deldi, büyüyünce elleme huyu gelip ya da diş döneminde kulakları ile oynamaya başlayınca acıtmasın diye küçükken istedik deldirmeyi. Çok memnunuz, 14 aylık şuan ve onun varlığından habersiz 🤣 Yani şöyle, oynasa da acımıyor.
