Glsm55 Sema66 canım ıspanak,bezelye,bulgur,kuru fasulye bol kimyonlu inanılmaz süt yapıyor suyu saymıyorum bile.Ayrica e bebekte meyveli içecekler var süt arttırıcı bana çok iyi geldi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sema66 Bol su,dinlenme, bir de petibör bisküvi ve ısırgan otu çayı guzel süt yapıyor. 🙈
1ikizannesi Sema66 rezene iç hurma kuru kayısı üzüm ye bol su iç ama en önemlisi emzirmek benim bu şekilde iyileşti
Prensprensesannesii Yulaf soguk süt 1 tatlı k. bal karıştır ye çok iyi işe yarıyor ayriyetten havuç bool boool su bunları tavsiye ederin
Papatyam18 Merhaba bende arkadaşların yazdığının haricinde humana nın çayını içiyorum günde 3 kere ve gayet yeterli geliyor.
Berrin1908 Sema66 Kaynamış suya bir çay kaşığı kimyonu atın demlendimi için günde bi çay bardağı için rezeneylede karıştırabilirsiniz
berna_demir Sema66 İbrahim Saracoğlu’nun kuru incir havuç kürü var canım tavsiye ederim internetten bakabilirsin