Didem34 Kızlar merhaba 1 hafta önce dogum yaptm sütüm yetrsiz geliyor cogaltmak icin napmam gerekiyo tavsiye edeceginiz seyler var mı☺️
goncamik-88 Didem34 internetten Adana kaynar tarifine bakın çok süt yapıyor ben hala yapıp içiyorum 7 aylık olacağız dr bana önermişti, kendi Eşi de , sürekli Adana kaynar içmiş
151120 goncamik-88 ben Mersin tarsuslıyum bizde lohusaya yapılır burda ikram edilir hem kan yapar geç süt artırır içinde tarçin da olduğu için bebeğe de iyi geliyor bizler kışım sobanın üstüne bile koyup içeriz bebek olması şart değildir çok güzel vücudu ılıtır
GozdemHilal Fermanimmm bir haftalık bebekte gaz olmaz gazlanma 15.gunden sonra basliyor.,Benim bebeğim daha büyük ben karbonatla pisrip yerken kimyon koyuyorum çok faydasını gördüm süte
Demirac19 Didem34 çünkü bebeğiniz daha çok küçük sürekli memede olmak istemesi çok normal eğer ondan düşünüyorsanız midesi daha fındık kadar hemen doyup tekrar acıkıyor ama bol su içmeyi ve bol emzirmeyi tavsiye ederim
beyzaytr22 Demirac19 buna katılıyorum sütü artıran en önemli şey emzirmek sıktığımda yok sandığım süt ı emdikçe geldi kayısı, ayva, armut hoşafları içebilirsin yulaf süt yapıyor yulaflı omlet yapabilirsin sıcı ve sıcak olan şeyler daha çabuk süte geçiyor bol su iç rezene anason kimyon bunlar hem gaza iyi gelip hemde rahatlatıyor ısırgan otu çayı içebilirsin bulgur pilavı hem süt yapıyor hem gaz yediğin zaman mutlaka rezene içmeni öneririm çörek otu ve çörek otu yağı sütü artırıyor gaza da iyi geliyor zaten çok şifalı bir bitki tavsiyelerim bu şekilde arkadaşın da dediği gibi midesi küçücük ve anne kokusuna ihtiyacı var daha dış dünyaya adapte olamadı duştayken göğüslerinize masaj yapın süt kanallarınız için ama en önemlisi bebeğin emmesi o daha iyi açıcı ☺️
GozdemHilal Canım humana çay al bestlak damla ,bulgur pilavı ,tahin helvası, süt bana iyi gelenler bunlar 2.5 aylığım hala tüketiyorum bı de kafana çok takma bol bol uyumaya çalış