Merhaba arkadaşlar,
bugun bebegıme 2. Ay aşıları yapıldı 2 bacagından ve omzundan …verem ve karma aşılar…⅔ saat sonra katıla katıla ağlamaya başladı , bir kalçası aşı yerinden komplr kızarmış ve şişmişdi.. buz koymaya çalışdım ama elledıkçe daha çok ağlamaya başladı , daha sonra zar zor sakınleşti calpol verdım, yakın zamanda bu aşıları olan var mı etkisi yani ateş, ağrı şişlik ne kadar sürüyor ne zaman geçer😔