acemianneyimmm Kizlar bugün bebegimi 6 aylık kontrolüne götürdük. Gecen ay 6300 du bu ay 6700 geldi az almış dedi doktor. Boyu da 71 cm. Bu arada bebegim sadece anne sütü alıyor. Doktor mamaya başla dedi. Bilgisi olanlar var mı bu konuda
AslanK acemianneyimmm canım artık kilo çok almaz eski aylara göre daha az kilo alır artık boyu uzar doktor hangi akla hizmet öyle söylemişse anlamıyorum 🤷🏼♀️ Sen sadece ek gıdaya başla bu ay tadımlara onun haricinde emzirmeye devam et tabi benim tavsiyem benim bebeğim 1. Ay kontrolünde 1500 kg almıştı 6. Ay kontrolünde 600 gram. Boyu uzunmuş bebeğinin maşallah
goncamik-88 acemianneyimmm benim bebeğimde 6.ayınca 6900 ek gıdaya başladık çorba yapıyorlarmış meyve yoğurt veriyorum , sabah kahvaltısınını, veriliyorum ayrıca sürekli emziriyorum, boyuda 62cm😁😀 minyon bir bebek çünkü bende öyleyim ondandır her halde 😆
Fermanimmm acemianneyimmm bacım hem emzir hem mama ver kesme emzirmeyi bizde 4 aylik kontrolüne gittik sadece emziriyorum 8 kilo 73 cm olmusuz
151120 Ek gıdaya başlamadın mı canım bilgim yok üstte kalsın sağlığı yerindeyse bence başlama mamaya bazı bebekler minyon oluyor
acemianneyimmm goncamik-88 bende sürekli emziriyorum canım benim. 2 yasina kadar da emzirmeyi düşünüyorum doktor öyle deyince üzüldüm açıkçası.