Merhaba anneler kizim 29 aylik ve surekli agliyor herseye aglamaya başladığında susmuyor vurmaya başlıyor elinde birsey olsa firlatiyor kriz geçiriyor bir cok doktora goturdum psikiyatri cocuk gelisim cocuk doktoru tahliller yaptirdim ama çözüm yok zamanla düzelir diyorlar büyüdükçe daha sinirli ve hırçın olmaya başladı bunun önüne nasil geçebilirim Her şeye akli eriyor cok sukur derdini anlatiyor ama bu huyu değişmedi aglamasi siniri vs bazen cok zorluyor bizi ne yapmam lazim kreşe göndersem faydası olurmu lütfen yardimci olun