Pozitifanneee 8 aylık bebeğim için aldım içeriği temiz diye ama üzerinde 4 yaş falan diyor bebekte kullanan var mı kızlar kaç damla veriyoruz ki🤔
Biranne00 Pozitifanneee biz kullanıyoruz kg göre veriyorum mesala 10 kg ise 10 damla 8 kg ise 8 damla canım ☺️
Miniklord Pozitifanneee biz kullanıyorduk bestiron. 4ncü Aydan itibaren kullandık . Ama çok genzine kaçtı . Her vermemiz olaylı geçiyordu . Sürekli genzine kaçtığı İçin doktorumuz bu ay değiştirecek. Bir daha vermememizi söyledi . 7 aylık şimdi ne verecek şimdi bilmiyorum
Kahvedelisi Pozitifanneee bize de doktorumuz verdi kilosu kadar damla şeklinde ac karnına veriyorum yarım saat de bir şey vermiyorum emilimi daha iyi oluyormuş
151120 Bende kullanıyorum bana dr kilosunun iki aşağısı damla demişti o şekilde devam ediyorum 6 kilo 4 damla şeklinde