Snfk benım oğlumda 8 kilo falan olmuştur herhalde 4 numarada baya iz cıkmaya başladı 5 e geçicem. Ben bezler küçülmeye yakın elımde cok varsa içindeki bariyer kısmını cıkarıyorum iz yapmıyor sık sık değiştigim için sızmada olmuyor aklınızda bulunsun 💕