Kaderyaldiz erteleme ödeme tarihinden önce dilekçe ile oluyormuş. 2011 mezunuyum hem kat hem öğrenim almıştım 2012 de başlayacakmış ödemesi, posta gelmiş ama elimize ulaşmadı babamların evi bahçeli olduğundan. İlk yapılandırma da yapılandırdık ama 2 taksitten sonrasını ödeyememiştik eşim bu sefer yapılandırdı. 28 bin tl den 21 e düştü, onu da ilk taksinde hepsini öderseniz 16 bin küsür yaparız sadece ana para alınır demiş maliye.. .Allah bin defa razı olsun eşim ödedi, eğer olurda bir gün kadro açılır ve akademisyenlik hayatıma başlarsam ben de ona bi kıyak yaparım artık 😬