151120 benim kızımda 15 gün öncesine kadar öyleydi 4 aylık şuan . Ne emzik ne biberon aldıramadım . 15 gündür ikisinide alıyor emziği sadece uyurken alıyor . Biberonuda ağzında oynaya oynaya içiyor yada uyurken ağzına veriyorum hemen alıyor önceden bunlarıda yapmıyordu . Nasıl yaptığımı sorarsanız Mamayı kaşıkla yedirdim çay kaşığıyla 1 hafta öyle verdim ilk beğenmedi itekledi falan sonra alıştı. Daha sonra emzik verdim uyurken itekledi attı o itekledikçe ben verdim sonra elimi tuttum ağzında emzikle uyuya kaldı öyle emdi emziği . Emziği alınca biberonuda aldı kızım hemen deneyin isterseniz