Cnprtk tam tersi hasta çocuğu vanyo rahatlatır diye biliyorum. Doktorlar da zaten ateşte ilk müdahale olarak ılık duş öneriyorlar. Hasta çocuk banyo yapmaz değil, hasta olan çocuğun bamyo süresi daha kısa tutulmalı diye biliyorum. Sonuçta biz yetişkinlerde bi yerimiz ağrısa bi duş alıp kendime geleyim diyoruz.